lovetolove







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





فدای تو

 

یه وقت شبها بی خوابی خستت نکنه  غم غریبی عزیزم سرد و شکستت نکنه

 

چادر شب لطیفتو از روت شب ها پس نزنی  تنگ بلور آبتو یه وقت نا غافل نشکنی

 

اگه واست زحمتی نیست بر سر عهدمون بمون منم تو رو سپردمت دست خدای مهربون

 

 راستی دیروز بارون اومد منو خیالت تر شدیم رفتیم تو قلب آسمون با ابرها همسفر شدیم

 

از وقتی رفتی آسمونمون پر کبوتر  زخم دلم خوب نشده از وقتی رفتی بدتره

 

فدای تو نمیدونی بی تو چه دردی کشیدم

 

حقیقت رو واست بگم

 

به آخر خط رسیدم

 

نمیدونی چقدر دلم تنگ  برای دیدنت  برای مهربونی هات ,نوازش هات, بوسیدنت

 

به خاطرت مونده یکی همیشه چشم به راهته؟  یه قلب تنها و کبود هلاک یک نگاهته؟

 

من میدونم

 

من میدونم همین روزا عشق من از یادت میره,

 

بعدش خبر میدن بیا  که داره دوستت میمیره

 

عکس های نازنین تو با چند تا گل کنارمه, یه بغض کهنه چند روزه  دائم در انتظارمه

 

تنها دلیل زندگی با یه غمی دوست دارم, داغ دلم تازه میشه اسمتو  وقتی میارم

 

وقتی تو نیستی چه کنم با این دل بهونه گیر, مگه نگفتم چشماتو از چشم من هیچ وقت نگیر؟

 

دلم میخواد یه چیزی رو بدونی :

 

دیگه نه عاشقی نه مهربونی.

 

میگم شب ها ستارهاا تا میتونن دعات کنن   نورشون رو بدرقه پاکی خنده هات کنن

 

         تنها دلیل زندگی با یه غمی دوست دارم.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط LOVELY در 20:22 | |